دخترک ماه آذر

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۳/۲۷
    سه
  • ۹۴/۰۳/۲۷
    دو
پیوندها

دو

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ

این چند ماه دوری از نوشتن باعث شده یجورایی ذهنم قفل بشه. این چند ماه مثل برق و باد گذشت. انگار همین دیروز بود که از مشهد برگشتیم و فصل جدید زندگیم شروع شد و منه زهرا از اول شروع کردم به درس خوندن برای کنکور. اوایل خیلی سخت بود. جدا شدن از فضای مدرسه و دور شدن از دوستای چندین و چند ساله واقعا حس تنهایی عجیبی به آدم میداد. ولی هر طوری که بود گذشت. بعد از یه مدت انقدر عادت کردم به این تنهایی که دلم نمیخواست ازش رها بشم ، مثل الان... هیچ کار خدا بی حکمت نیست و من به باورش رسیدم که خدا چقدر دوسم داره...

  • زهرا 74

نظرات  (۲۲)

بالاخره باید باهمه چی بساز باشیم دیگه
پاسخ:
آره دیگه
شماهم لطف دارید.
میشه ادرس بلاگفاتونم بدید؟!
اگه بازم بلاگفا درس شه اینجامیمونین؟
من لینکتون میکنم
پاسخ:
مرسی منم لینکت میکنم
www.sherlyane79.blogfa.com
خواهش میکنم شماهم مثه بقیه نباشین وبه ماهم سری بزنید
پاسخ:
چشم سر میزنم :)
جرق.... جرق....جرق.... جرق.... جرق.... جرق.... جرق.... جرق.... جرق.......♨♨♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

دارم اسپند دود میکنم واسه کاربران 1 جمله از بس که فعالن !!!

آخه هم پست میذارن

هم لایک میکنن

هم کامنت میذارن
پاسخ:
آخی مرســـــــــــــی :)
آره من میدونم خدا میخواسته راه درست غذاخوردن و زندگی کردن رو بهم نشون بده
درسته روزای اول زیاد بهانه میگرفتم اما این روزا دیگه فقط شکر میکنم.
دکترمم میگه توروحیت بالاست... اخه همه ی اینارومامانم بهم یادداده که صبر داشته باشم...
میدونی تااون نخواد سنگم روسنگ بند نمیشه
پاسخ:
آره واقعا... :)
بالاخره زندگیه دیگه اگه سختی نداشته باشه که زندگی نمیشه
http://8pic.ir/images/k3eq4s9ogremyh9uvy7a.jpg
اینوببین
اون کولرو خاموش کن صدا اذان بشنویم!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ترفند جدید پدر خانواده برا خاموش کردن کولر دم افطار!
پاسخ:
خخخخ :))
حالاببین اگه اینطور ی نشد!
راستم میگی حالا چیکارکنیم؟
شـــما لایــــــک هم نــزنـــى بــازم عـــزیــزى
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ستاد شرمنده سازى اعضاى تنبل !

ﺍﮔﺮ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ، ﯾﺎﻫﻮ ﻭ ﮔﻮﮔﻞ ﺳﺎﺧﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩ:

ﺟﻬﺖ ﺳﺎﺧﺖ ﺍﯾﻤﯿﻞ:

1. ﮐﭙﯽ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﺍﺯﺻﻔﺤﻪ ﺍﻭﻝ ﺗﺎ ﺁﺧر

2. ﮐﭙﯽ ﮐﺎﺭﺕ ﻣﻠﯽ

3. ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺧﺪمت

4. 3 ﻧﻔﺮ ﺿﺎﻣﻦ ﻣﻌﺘﺒﺮ

5. ﻭﺍﺭﯾﺰﯼ ﻣﺒﻠﻎ 800 ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ

6. ﻣﺎﻩ ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺑﺖ ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ.
به افتخارشوما دست وجیغ وهورا
پاسخ:
قربونت آبجی
پیر منم :) جوان منم :) تیر منم :) کمان منم :)

من نه منم نه من منم :| منمو ننم ننمو منم :|

من چه منم چمن منم :| چه من منم چمن ننم

:| چمن منم منم ننم :|

.

.

.

.

.

.

بچه ها فرار کنین مولوی قاطی کرده :|
مورد داشتیم
یه نفر رفته گوشی فروشی یه گوشی 5اینچی خریده !..
میدونی واسه چی واسه این که pouش جاش بیشتر باشه و چاق تر بشه
مدیونید که فکر کنید منمممممم
پاسخ:
:))))
منم یه روزی دختر خوبی بـودم ...












دروغ گفتممممم :|

از بچگی همینجـوری همه رو دق میدادم ...!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی