دخترک ماه آذر

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۳/۲۷
    سه
  • ۹۴/۰۳/۲۷
    دو
پیوندها

پنج

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ

آرامش خیلی خوبه... تا جایی که یادم میاد همیشه آدم آرومی بودم... سخت پیش میاد عصبی شم... این آرامش حرص خیلیا رو درمیاره! :)) این آرامش از خوش بینیه من سرچشمه میگیره! خوش بینیه وحشتناکِ من ! خیلی وقتا بهم ضربه زده.. خیلی وقتا دلم شکسته شده بخاطر این خوش بینی... ولی خب دیوونه ی این خوش بینی ام... این خوبه که انرژی منفی رو دفع میکنه ازم... کمکم میکنه!


با همه ی دلشوره ها...

خوش بینم به این آینده... آینده ی نا معلوم :)

  • زهرا 74

نظرات  (۲)

لطف دارین روزه نماز شماهم قبول

میدونی اختلاف سنی من و تو فقط 5 ساله ؟!
.
.
.
.

.
.
حالا بدون !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی