دخترک ماه آذر

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۳/۲۷
    سه
  • ۹۴/۰۳/۲۷
    دو
پیوندها

چهار

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ

دست ِ منو بگیر ، حالم جهنمه... از حس هر شبم هر چی بگم کمه...

خدا جونم یه حس بی حس ، یه حالِ غریب منو به جلو میبره...بی اراده بی اختیار... دلم قرصه با وجود همه ی نگرانیام... این احساس غریب یه عمره منو زنده نگهم داشته...از این حس هیچ وقت نتونستم حرفی بزنم با هیچ کس... همیشه ختم شده به گریه های شبای دلتنگیم... شبایی که هیچ کسو جز خودت ندارم برای درد و دل... شبایی که ته ته همه ی گریه هاش ، دلم از حس بودنت لبریز خوشی میشه... من هیچ وقت حس بی کسی نمیکنم وقتی تو رو دارم... آره... من تو رو همیشه دارم... من عاشقتم و اینو خوب میدونم فقط نبودنِ توئه که جهنمه زندگیمه... فقط نبودن تو ... همین ... عاشقتممممم خدایا :*

  • زهرا 74

نظرات  (۳)

  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها

    تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

    پیج رنک سایت ما 2 می باشد

    برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    استخدام ایران ، سایت آگهی و اخبار استخدامی کشور
    ولی من حس میکنم که رو زمین غریبم... کسی حال وهوای منو نمیفهمه حتی پدر ومادرم ... حس میکنم که باید پر بکشم...گاهی اوقات خیلی زود دلتنگ میشم ولی کسی نیس که بغضای توی گلوم رو یه جا خالی کنم... توخانوادمون احساساتی ترین دختر منم... بخاطرهمین اسمم گذاشتن انه شرلی
    پاسخ:
    عزیزم... همه ی آدما این روزا تنهان. ولی میتونی همه ی بغضتُ سرسجاده یه جا خالی کنی پیش خدا. اون بهترین گوش واسه شنیدنِ درد و دلاست ;-)
  • ♥☀♥☀♥ اس ام اس 2 اس تی اس ♥☀♥☀♥
  • این پست شماره چهار کوشی؟
    پاسخ:
    وای الان دیدم شماره 4 رو جا انداختم :))
    مرسی که گفتین :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی